Wednesday, January 6, 2016

One Lovely Blog Award


Много мило ми стана, когато видях, че съм тагната от Ева и Жени. Благодаря ви и на двете! ♥

Правилата са тези:
Благодари на блогъра, който те е номинирал.
Копирай правилата.
Напиши 7 факта за себе си.
Номинирай 15 други блогъри за наградата и се подсигури, че знаят.
Сложи същата снимка в блога си и последвай блогъра, който те е номинирал.

А фактите са следните:

  1. Подобно на Ева обожавам тетрадки и тефтерчета, но рядко или изобщо не пиша в тях. Сетя ли се, пиша разбъркано и в което ми падне. В момента ползвам един гръцки тефтер, който майка ми ми донесе, и имам записана цяла една-едничка поема, макар и на части.
  2. Обожавам езиците и искам един ден да говоря добре поне три езика.
  3. Чуя ли песен, която харесвам, започвам да пея веднага. Обичам да пея и трудно млъквам. Понякога, ако съм в настроение или не е мястото да пея, си потропвам с крак, тракам с нокти по някаква повърхност или си тананикам или измърморвам текста.
  4. Като стана дума за музика - трудно издържам без да има нещо да ми шуми за заден фон. 
  5. Любимият ми шоколад е онзи на Lindt с 85% какао и портокалови корички. 
  6. Винаги в началото съм много надъхана и мотивирана да направя нещо, ала често желанието ми умира бързо. Не понасям тази си черта.
  7. Гледала съм филмите по "Властелинът на пръстените" три или четири пъти вече и бих ги гледала още сто пъти по толкова. Планирам скоро да препрочета цялата трилогия отново и ако успея да събера достатъчно пари във възможно най-кратък срок от време, искам да си купя дори луксозното издание на "Силмарилион". Плакна очи по него от две години насам все пак...
Аз тагвам всеки, който не е бил тагнат, но иска да направи този пост, защото май съм последната.