Wednesday, August 12, 2015

Booktube-A-Thon 2015 {Failure} Wrap Up


Може да съм, а може и да не съм се провалила в Booktube-A-Thon тази година. Снимката показва всички книги на хартия, които прочетох: "За щастие, млякото" на Нийл Геймън и илюстрирана от Скоти Янг, "Всички наши места на Дженифър Нивън и "Скарлет" на Мариса Мейър. Отделно прочетох Through The Woods на Емили Карол, "Оскар и розовата дама" на Ерик Еманюел-Шмит и "Glitches", отново на Мариса Мейър. Щях да прочета и "Queen's Army", но я завърших час след края на маратона.

Провалила ли съм се? Най-вероятно. 
Наваксах ли с предизвикателството си в Goodreads да прочета 45 книги тази година? Определено.
Което ме кара да мисля, че не съм се провалила толкова много, но с четенето на две книги без картинки или с повече от 100 страници за цяла седмица сякаш не изглежда толкова много.

За "Всички наши места" и "Скарлет" вече имам рецензии: тук и тук. За останалите книги нямам намерение да пиша, въпреки че сред тях имам някои наистина любими, така че ето кратки обобщения за всяка от тях.


"Оскар и розовата дама" на Ерик Еманюел-Шмит е историята на момче, болно от рак, което в рамките на 12 дни си представя как пораства с десет години подред - така му е казала неговата Маминка Роза. 
Смятам, че щях да оценя книгата много повече, ако не бързах да я прочета, за да отмета поредното предизвикателство (в случая, прочетох една от любимите книги на Зин.) Историята е трогателна, поучителна и изключително красива. Дадох ѝ 4/5 звезди. Определено препоръчвам, ако сте в настроение за нещо, което има потенциала да ви разбие сърцето. :')





Through The Woods е сборник с разкази, до един с концепцията, че всичко страшно идва от гората. Илюстрациите са повече от невероятни, историите са зловещи, въпреки че мен далеч не ме уплашиха толкова много, а аз се плаша лесно. :D Оцених я с 4 звезди.







"За щастие, млякото" на Нийл Геймън е една от най-очарователните книги на света! Млякото вкъщи е свършило, а мама я няма, затова бащата се заема да купи. И ей така го отвличат извънземни, той се "спасява" като пътува двеста години назад във времето и попада при пирати, там вече бива наистина спасен от професор-стегозавър с машина на времето (spoiler alert: не се нарича летяща машина на времето.)
Забавна и изключително интересна, много по-подходяща за четене преди сън, отколкото Through The Woods - далеч няма да ви уплаши толкова.





Glitches е предисторията към "Синдер", където имаме шанс да видим бащата на приемното семейство и "интегрирането" на Синдер към едно общество, което мрази киборги. Единствената, която не я мрази, е Пеони, Гаран никога го няма да я защити, а Адри я намира за безполезна. Историята ми се стори повече от тъжна, макар и само 36 страници.






Ако ви е интересно как са се справили другите блогъри, вижте постовете на ЖениЗинВики и Ева (най-вероятно пропускам някого, но се чувствайте свободни да пишете в коментарите как сте се справили!)