Saturday, August 30, 2014

TAG: from A to Z times three

бях тагната от очарователната свет (бягайте да ѝ обичате блога!)
целта е да напиша всички букви от азбуката и срещу тях три думички, които са свързани с мен. оригиналният пост можете да намерите тук.

А: астрономия, арктик мънкийс, афродита (и аз не знам, ама обичам богинята открай време)
Б: блогване, бира, биология
В: вегетарианство, виолетки, винсент ван гог
Г: гори, гърция, габрово
Д: дъги, доктор ху, дъбове, дъжд, дъждовни нощи дъждовни делници, дъждовно всичко, май обичам буквата Д, но по принцип все съм си мислела, че К ми е любима :Д
E: есен, езици, "еманципирана магия"
Ж: женя (т.е. най-голямото говедо на света и най-добрата ми приятелка), жар
З: залез, здрач, зора 
И: изгрев, инди рок/поп, изкуство
Й
К: картофки, книги, книжарници
Л: лютеница, лилии, луна
М: море, макове, магнолия
Н: нощ, ню йорк, небе
О: околосветско пътешествие, лагерен огън, обсерватория
П: писма, "приятели", пърси джаксън
Р: !РИЗИ!, робърт бърнс, рисуване
С: слънце, семки, сексът и градът
Т: толкин, толерантност, тавански помещения
У: усмивки, 
Ф: фикуси, фъстъци, флорънс енд дъ машийн
Х: химия, хюмънс ъф ню йорк, художествена литература

Ц: цаца, цитруси, 
Ч: чаши
Ш: шерлок холмс, шалове, !шоколад!

Щ: щастие
Ю: юг, ютюб

Я: японска роза, ягоди, ядки

на някои места не успях да измисля три думи, а на Й - никакви, но това е всичко. беше ми малко трудно, но изключително забавно.

искам да видя как хавьо ще попълни списъка, но всеки, който прочете този пост и има блогчИ, да се чувства свободен да го направи.
приятен ден на всички :з