Monday, July 21, 2014

силистра

може да живея закътана на края на българия (или, дето вика бу, "ние сме северното кралство - като в "игра на тронове"), но живея в едно от най-красивите краища на българия!или, дето вика хави (ей тоя тука), "силистра е "град под камък", а аз добавям, че градът ни е под камък до река. и с право - по брега на дунав има бая камънаци, така че ако решите да се разхождате по брега, не бъдете боси.по принцип днес трябваше да се вживявам като фотограф и да снимам малко из дунавската, но жегата и наличието на... ами, никакви хора, ме отказаха да се навъртам там и го отложих това.все пак имам няколко кадъра :3
    прекарах около час-час и половина-два в четене. "18% сиво" е невероятна книга, ако искате да си я купите - не се замисляйте. звуча като рекламатор...останаха ми около стотина страници, ако до утре съм готова - ще напиша рецензия. ***отделно, в събота ходих пак на село и се сетих защо се радвам, че живея тук.(трябва скоро да отида и до другото село, че нямам никакви книги, а в къщата на дядо има много)вижте тази гледка!  






дааа, живея си на чудничко местенце.

ЗА ВСИЧКИ СИЛИСТРЕНЦИ, ДЕТО ИСКАТ ЕВТИНИ КНИГИ: до бензиностанция omv продават стари издания за по два лева, аз се сдобих с Ф-А-У-С-Т, смисъл, тая книга я няма никъде и не можеш да я докопаш, освен по битаци и книги втора ръка. 
та, да. имам "фауст", "дон кихот" и днес си взех "разкази на йордан йовков", защото много го харесвам. всяка книга е по два лева. <3
живея си на прекрасно място, определено. колкото и да не съм го харесвала на моменти, винаги ще си го обичам.
(п.с. очаквайте сравнително много рецензии скоро, имам четири книги и ще спамя :D)