Wednesday, July 2, 2014

палец нагоре!

имам си "хари потър и философския камък" на английски. и "пътеводител на галактическия стопаджия" + "за живота, вселената и всичко останало" и се радвам адски много. в библиотеката мярнах момиче с тениска на менсън и РЕАЛНО СЛУША менсън. смисъл, рядкост е да видиш човек, който слуша групите от тениските си и то в силистра!*
(един мартин имаше тениска на nightwish, питах го дали слуша nightwish и той само "сори, кои?!", тогава просто си изгубих вярата в човечеството)
библиотекарката беше много мила и симпатична и ми препоръча пратчет. и се радваше, че съм избрала пътеводителя, защото много харесва книгата, и беше с една еееей такава широка усмивка, всичко в мен крещеше кееееееееф :D
*а момичето с менсън-тениска връщаше същата книга, която и аз ("кери"). creepy. и говорих с нея, преодолях срама си и говорих с напълно непознат! аз съм герой.
20 минути стоях пред библиотеката като пълен идиот, четейки. виждам буба и сисито (ПАЛЕЦ НАГОРЕ! тоя пост е за вас само <з)
иииии това е началото на супер якия ден!
бяхме близо до ръба на силистра, ахах, на 20 метра от нас беше табелата за варна и беше толкова прекрасно
смисъл
 - къде живеят хората, които живеят след табелата?
- на пътя.

 иии яката котка. дори не успях да я фокусирам, но беше твърде заета да се гушка в буба. и да се търка във всичко. беше супер надрусана със сигурност

(из снимки в градинката на ЕГ)

и, разбира се, великият ПАЛЕЦ НАГОРЕ! 
(олющеният е моят)
сиси, супер си яка :D
бубе, обичам те :D
#58