Monday, June 30, 2014

30thofjune morning

ми не ми се спеше
и тъмблр ми развяваше приятни и симпатични рисунки на слънцето и луната
и
тъй и тъй спечелих тефтерче от литературния конкурс в училище
(i'm better than you aaaaaaall mwahahahah)
(шегувам се)
и нямам какво да го правя, а г-жа енчева беше казала "записвай най-красивите неща в него"
ами
разговори с междуградския изгрев
и слънца
нарисувах си нарцис хД който не се получи и прилича на сюрреалистична драсканица, обаче нааарцииис
та тъй де
стоях будна до 5, изгревът беше в 5 и 30, но от моята стая не се вижда. мрън. но си имам зора. ииии всичко е едно прекрасно студено сутрин, защо трябва да си проспивам най-хубавата част от деня :д

 (малко съм много дебилна и рошава) (но пък слънчице <з)
(и нарцис)
(и яките нокти)
(те са олющени)
(ама нищо)
сега единствено се чудя дали и днес да стоя будна и да посрещна зората на джулая, защото няма да съм никъде, а джулай <3 и никога не съм го посрещала, мръъъън, поне да бях някъде на дунава, пак щеше да е нещо. но не. тук съм си. 
между другото, на ден 56 съм, ляляля ^_^