Thursday, May 15, 2014

- ако имам тардис, ще те взема за спътница (#10)

мертито има рожден ден и яаотвоэжтвтж <3
и той е, лайк, единственият хувиън в цялото училище
и защото аз съм някаква супер запалена по доктор ху
и му пожелах тардис
и той ми каза, че ще ме вземе за спътница <3
оли, как нямах фес и папионка под ръка, he would be the 13th doctor
---
в 15,30 на 15.05 огромна част от косата ми замина. call me princess shorthair.
ужасно щастлива съм с новата си прическа. нищо не ми тежи на главата вече. свободна съм и ще си летя в облаците, без нищо да се заплита някъде.
---
женя: даваш ли, даваш балканджи йово,
хубаво мюсли на турска вяра?
аз: море, войводо, глава си давам,
ама мюслито си - не! 
---
вчера беше едно намусено време, аз се усмихнах и то взе, че пекна. викса каза, че ако се упражнявам, ще контролирам времето :P
---
а собственичката на този блог: www.loneartistx.blogspot.com ми написа това:
само исках да ти кажа, че ужасно ме вдъхновяваш. обичам ти блога и не мога да разбера как въобще може да има толкова прекрасни хора като теб. знам, че да си позитивен е избор и аз се опитвам, но при мен все ги има и негативните неща, докато ти си самото щастие в човешки образ. благодаря ти, че те има.