Tuesday, May 13, 2014

#8 и защо се гордея със себе си

това, което ме направи щастлива днес, беше чашата какао, която си направих следобед.

- никога не съм опитвала нещо по-вкусно от това, което сама си приготвям. ще направя пандишпан, само да имам продуктите, и ще стане по-хубав от този, който приготвих баба, защото тя ми помага тогава. нейната салата, която имаше яйца, лук, домати, краставици, репички, маруля и дресинг от зехтин и лимонов сок е нищо пред моята шопска. you know why? 'ми 'щото аз си я направих.

(умирам да си сложа сметана в какаото, мрън)
- започнах да тренирам, въпреки че съм непостоянна. самата мисъл, че изобщо се захванах, ме кара да се чувствам достатъчно горда със себе си. а и резултатите започват да се появяват доста бързо, което ме прави изключително щастлива.
- започнах да се обичам и да се чувствам добре в кожата си.
- започнах да чета повече отпреди и да вниквам в смисъла на текста.
- започнах да се отнасям по-добре с хората около себе си и получавам повече позитивна енергия. or at least i hope so.
- нещо, което на много хора може да изглежда глупаво, но почти мога да направя шпагат без да се разтягам. остава ми доста малко.
- започнах да разбирам математиката.
- научих се да правя нещата, които обичам, а по-малко любимите да ги изтиквам назад. аз съм си най-важна.
- научих се да оценявам всичко, което правя. например, последното ми изделие по технологии беше ароматизираща лампа и съм толкова горда с нея, че не можах да спра да ѝ се радвам.

- имам хубави нокти. не дълги, но, по дяволите, пет години ги гризах и най-накрая спрях. в момента се подават на около милиметър над възглавничката на пръста и са едни прекрасни, прекрасни бебета.
- отървавам бавно, но славно от всички лоши мисли.
- започнах да се храня по-добре и единствено не устоявам на шоколад и пица. meh.
---

между другото, имам и яко селфи.