Saturday, May 31, 2014

??? 26

за пореден път в силистра валя. ходих до библиотеката и просто минавах покрай сцената. изглеждаше ми адски красиво, а този град може да изглежда красиво. нда. мерси на редактора на google+ снимки, lol.
взех си "жътварят" и "еманципирана магия".
разминах се с айви и ужасно много ме е яд (пък нейното съобщение не е могло да се изпрати) (fuck this shit)
после отидох да извикам женя и нейният вход е с чип, останах долу да я чакам; виждам някакъв метъл отпред. ама баш метъл. махайте ги тия тийнове, а-у - дългокос, с кожено яке, успях да видя само емблемите на мейдън и сепултура и ми стана яко, нищо че съм далече от тази музика. помолиха ме да отворя, за да влязат. и влизат, нали :ДД
мене ме хвана срам. имаха син с по-дълга коса от моята :/ малко момиченце имаше тениска на металика и му беше като рокличка. душевно пуснах сълзичка от щастие. другият мъж нямаше сантиметър върху якето си, който да няма значка,и косата му беше до кръста. не се сдържах и изръсих "ЛЕЛЕ, КОЛКО МНОГО ЗНАЧКИ" и се израдвах :Д заговорихме се и са много приятни хора. казах им, че съм щастлива да виждам хора, слушащи хубава музика и взаимно си се радвахме.
хубав ден беше. и гушках буба. само дето я търсих 20 минути и обиколих училището три пъти и трите етажа, за да я търся. ама им запомних програмата за понеделник почти наизуст, хаштаг да имаш яка памет.