Tuesday, May 6, 2014

100 days of happy

CHALLENGE ACCEPTED. от сега съм горд участник на 100 days of happy.
всъщност реших да поствам тук, защото ще е добър начин да се науча а) да съм активна и б) да заснемам нещата, които ме радват.
специално днес беше много хубав ден. видях самолет. не, че е нещо вълшебно, но пък от миналата седмица самолетите си промениха значението за мен.
закусвах на терасата и дори добавих допълнително стафиди и домашно ягодово сладко към мюслито си.
бях навън почти целия ден. откъснах си маргаритка и си я носих като пръстенче (това и е снимката ми за първия ден).
по-голямата част от деня бях около деца. беше очарователно. понякога преодолявам цялата непоносимост, отпускам се и им се радвам. две момичета продаваха цветя пред супермаркета в квартала и почти се навих да си купя, но пък СИ КУПИХ ЕДНИ ОТ НАЙ-НЕВЕРОЯТНИТЕ БИСКВИТКИ НЯКОГА!!! <3 8 бисквити за 50 стотинки е such an amazing deal. и ме черпиха със сусамка. (пък миналата година опитах слънчогледовка и ако някога видите по магазинчетата, задължително си купете. това е вкусът на рая, заклевам се)
между другото, един от разговорите на дечицата:
- искаш ли да се превъртя с люлката?
- ми, давай, де!
- е, ти пък!
не знам, много му се смях, беше някакво супер сладко. :Д

направих си малка тренировка за първи път от пет дни and i can feel my sore legs. чувството е невероятно.
п.с. в лондон има книжарница, която е на корабче, смисъл, самата книжарница е направена така. и корабчето наистина е във водата. бях забравила колко обичам travel channel. 
и колко много обичам тази песен:

надявам се всички да са имали прекрасен ден, а ако не - приятен остатък от деня. positivity is a choice and happiness is a state of living. xx